Doruk’un günlüğü


Aslında bu blog benim, eşimin, Doruk’un günlüğü. Yaşadıklarımın, yaşayamayıp içimde kalanların, beni sevindirenlerin, kızdıranların özeti.. Uzun zamandır da Doruk hakkında birkaç cümle karalamak istiyordum. Oğlum ne kadar büyüdü, neler yapabiliyor, neler yapmak istiyor , yaramazlıkları falan filan :)
Şu an benim bızdığım tam 18 aylık. Saçlar hala sarı, ayaklar hala küçük ve etli.. Hala efeleniyor, ve bu aralar daha da kuvvetli...
Neler yapabiliyor dersiniz?
Hepimize faydalı becerileri: Yürüyor. Heceliyor. Sıkıştığında” ınnneaah” diyerek bana seslenebiliyor.Ayakta banyo yapabiliyor. 21 numara ayakkabı giyiyor. Vidalara ve elektronik ekipmanlara bayılıyor. Kitapları ısırarak okuyor ve Vestel ajandası favorisi. Söylediklerimi anlıyor ve uyguladıkları oluyor. 4 köfte üst üste yiyebiliyor. Ispanak, enginar, kabak yiyebiliyor.
Kendine faydalı becerileri : Masanın üzerindeki mısır tabağına parmak ucunda uzanıp halının üzerine dökebiliyor. Anneannesinin telefonunda bilmeden de olsa adres defterine kartvizit girebiliyor. Salıncak hareket halindeyken iniş yapabiliyor.
Hepimize zararlı becerileri: bulaşık makinasını çalışır konumdayken kilitleyebiliyor, mikrodalgayı çalıştırabiliyor, kamyonunun üstüne basarak televizyona ulaşmaya çalışıyor, dizüstü bilgisayarın tuşlarını sökebiliyor.

İşte buu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder