Her insanın başına gelir böyle şeyler..


Merhaba arkadaşlar... :)
Nice nice aradan sonra enerjimi topladım, tekrar yazmaya karar verdim. Baya bir özlemişim. İlk başta ne yazacağımı bilemedim, bi körelmişlik çöktü üzerime fakat kısa sürede toparladım. Yazacak, size anlatacak o kadar çok şey oldu ki hayatımda.. Hepsini not ettim. Merak etmeyin, bir bir yazacağım.. :)
Uzunca bir süre “Hadi yaz Itır, hadi yaz..” diyordum kendi kendime. Şimdi düşünüyorum da başlamak zor gelmedi bana. Maymun iştahlılıkla tekrar bırakma ihtimalim beni durdurdu..
Neden ara verdiğime gelince. Hani bir dönem herşey üzerine gelir ya insanın, taşınmak üzeredir, oğlunun inat krizlerine girme yaşıdır, bakıcıyı bırakıp kreşe geçilme kararı alınmıştır, kredi çekilmiştir ve yeni eve taşınılmıştır. Bir taraftan çocuk büyür bir taraftan anne. İşte öyle bir dönem atlattım. Şimdi sular durulmaya başladı ve çaya beklerim efendim.
Görüşmek üzere,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder