Tekrar merhaba,


Yazı yazının mayasıymıış... !!!
Eskiden anneannem uyku uykunun mayasıdır derdi. Uyudukça uyursun. Gerçekten de geç kalktığımda daha çabuk uykum geliyordu. Yatağa biraz erken gitsem sabaha zor uyanıyordum. İşte bence yazı eylemi de tam böyle birşey. Birazcık ara verince nereden başlasam, neresinden tutsam diye düşünür oluyorum.
Bir aralar hangi konuyu yazsam diye düşünüyordum. Aman o konu kaldı, aman bu konu sarktı derken günler geçiyordu,bense zamanı yetiştiremiyordum. Taaa ki blogların yasaklanışına kadar.

Blogları oradan oraya taşıdık, oldu mu olmadı mı dertleri. Yine de alıştığımız blogspotumuz açılır umuduyla bekledik. Hadi bakalım açıldı dedik ama, ben bir türlü açılamadım kardeş. O gündür bu gündür aralıklı olarak bloguma giriyorum, şöyle bir bakıyorum. "Ne yazsam? yok yok bugün değil" deyip kapıyorum.
Bir de bu blog işini ip atlamaya benzetiyorum. Oyuna ipin durumuna göre girersiniz ya, ip döner döner döner, onunla senkronize girmeye çalışır atlayacak arkadaş. Benimki aynen o durum. Günler döndü döndü, her seferinde meyl ettim oyuna girmeye, ama nafile.
Artık bir yerinden tutacağım uçan balonun, sonrası yallah bismillah.. :) Biliyorum yakın zamanda yine kenara ayırdığım, yazmaya fırsat bulamadığım yazılarım olacak.
Hepinize sevgiler,
Not: Hazır uzun bir ara yapmışken, giriş sayfamı da biraz elden geçirdim. Umarım sevmişsinizdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder